تعمیر موتور خانه

تعمیر مشعل

مشعل ها از جمله اجزای موتورخانه هستند که خرابی در آن ها رایج است و در صورت بروز مشکل در آن سیستم موتورخانه عملکرد درستی نخواهد داشت. تیم بانژ آب توانایی تشخیص و تعمیر مشعل ها را به خوبی دارد.

مشعل موتور خانه

 

عیب یابی موتورخانه

اگر که موتورخانه شما عملکرد درستی ندارد اما ایراد آن را تشخیص نداده اید. کافیست با ما تماس بگیرید. ممکن است با تماس مشاوره رایگان با مشاوران ما مشکل شما حل شود.

عیب یابی موتور خانه

 

اسیدشویی منابع کویل دار

رسوب زدایی منابع کویلی باعث افزایش انتقال حرارت و بالا رفتن راندمان سیستم می شود. دمای آب گرم مصرفی در دوش ها و شیر آلات را افزایش می دهد و همچنین میزان مصرف سوخت را کاهش می دهد.

منبع کویل

 

تعمیر تابلو برق موتورخانه

ایرادات برقی نیز از جمله مشکلات ایجاد شده در موتورخانه ها می باشد که برای رفع این مشکلات نیاز به شخصی است که علاوه بر تاسیسات، از اصول برق صنعتی و تجهیزات برقی تسلط داشته باشد.

تابلو برق

 

تعمیر پمپ های آب موتورخانه

پمپ های موتورخانه از جمله تجهیزاتی هستند که میزان خرابی آن در موتورخانه بالا است. این تجهیزات از جمله بخش های متحرک در سیستم موتورخانه هستند و به همین دلیل بیشتر از بقیه اجزا خراب می شوند. پمپ های موتورخانه به دو دسته پمپ های سیروکولاسیون و آبرسانی تقسیم می شوند

لوله کشی ساختمان

 

رفع مشکل سوراخ شدن دیگ

زمانی که سن موتورخانه بالا برود ممکن است دیگ سوراخ شده و باعث نشتی آب شود. در این حالت می بایست نشتی آب را بر طرف کرد. در صورتی که این مشکل را دارید با ما تماس حاصل نمایید.

Image result for دیگ موتور خانه

 

فرآیند تعمیر موتورخانه در شرکت بانژ آب به چه صورت است؟

در صورتی که قصد استفاده از خدمات شرکت بانژ آب را دارید، ابتدا می بایست، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید .

پس از گفتگوی تلفنی با کارشناسان شرکت بانژ آب مشکل و یا خدمت درخواستی با کارشناسان در میان گذاشته می شود.

در صورتی که توضیحات به صورت کامل باشد پیشنهاد قیمت به کارفرما داده خواهد شد اما در بسیاری از موارد پیشنهاد قیمت نیاز به بازدید حضوری دارد؛ چرا که از فاصله دور نمی توان به جزئیات کار و فرآیند تعمیرات توجه کرد؛ که پس از بازدید حضوری پیشنهاد قیمت می شود. در صورت تایید در اسرع وقت کارشناسان بانژ آب اقدام به شروع تعمیرات و انجام خدمات می کنند.

 

موتورخانه قلب ساختمان است

 

Image result for قلب اهنی

موتورخانه ساختمان عملکردی شبیه به قلب دارد. انسان متوجه عملکرد قلب خود نیست اما زمانی که کوچکترین خللی در عملکرد قلب اتفاق می افتد، تازه ارزش آن مشخص می شود.

موتورخانه ها نیز چیزی شبیه به همین موضوع را دارند. تا زمانی که موتورخانه کارکرد درستی دارد. ساکنین ساختمان متوجه نقش مهم موتورخانه نمی شوند اما کافیست که یک روز یک بخش کوچک موتورخانه دچار مشکل شود. آنجاست که ساکنین متوجه می شوند سلامت و عملکرد درست موتورخانه تاثیر بسیار زیادی بر رفاه حال ساکنین موتورخانه دارد.

به همین دلیل می بایست به کیفیت تعمیر موتورخانه اهمیت قائل شد. چرا که هر چه بیشتر به آن دقت شود در بلند مدت باعث کاهش هزینه های ساختمان شده و همچنین ساکنین ساختمان رفاه بیشتری خواهند داشت.

 

تعمیرات موتورخانه به روش صحیح در بلند مدت باعث صرفه جویی در مخارج شما می شود

تمام دقت نظر تیم بانژ آب بر این مورد است که تعمیرات موتورخانه، با روش های اصولی و صحیح صورت بگیرد. متاسفانه در حال حاضر تیم های تعمیراتی بسیاری را مشاهده می کنیم که تنها ایرادات را به صورت موقتی بر طرف می کنند. شاید در لحظه اول مشکل موتورخانه حل شده و ایرادات از بین رفته باشد، اما در مدت چند روز یا چند هفته بعد ایراد مجددا بر می گردد. اما در تیم بانژ آب تلاش بر این است که ایرادات به صورت اصولی و ریشه ای بر طرف گردد.

بعضا مشاهده می شود که به خاطر هزینه های بسیار جزئی، در بلند مدت کارفرمایان ضرر های مالی بسیاری را متحمل می شود. به همین دلیل تیم بانژ آب در فرآیند تعمیر موتورخانه به عنوان مشاور عمل کرده و تمامی عواقب تصمیمات را به کارفرما متذکر می شود.

 

کافیست یک بار ما را امتحان کنید

میزان رضایت بالای مشتریان بانژ آب نشان از عملکرد مناسب شرکت بانژ آب دارد. معمولا در امور فنی- به خصوص تعمیر موتورخانه – کارفرمایان حساسیت های بالایی دارند و ترجیح می دهند با گروهی کار کنند که دارای اعتبار بالایی باشد. چرا که موتورخانه بخش بسیار مهمی از ساختمان است و معمولا در هنگام خرابی موتورخانه، ساکنین ساختمان بسیار نسبت خرابی موتورخانه و ایجاد مشکل در روند زندگی شان اعتراض دارند.

اینجاست که تیم با پشتوانه قوی و با متخصصان و کارشناسان مجرب و با سواد می تواند بهترین تصمیم را برای اصلاح مشکلات موتورخانه بگیرد و این مشکلات را رفع کند. از دیگر ویژگی کارشناسان بانژ آب می توان به این اشاره کرد، که ما علاوه بر رفع مشکل، اقدامات و پیشنهاداتی برای پیشگیری از مشکلات بعدی ارائه می دهیم. به این ترتیب نه تنها مشکل موتورخانه شما را حل می کنیم، بلکه از آسیب رسیدن بیشتر به سیستم موتورخانه جلوگیری می کنیم.

 

هیچگاه تعمیر موتورخانه را به تعویق نیندازید!

این اتفاق بر همگان اثبات شده است که به عقب انداختن مشکلات، دردی را دوا نمی کند. در صورتیکه موتورخانه شما مشکلی دارد، هر چه زودتر نسبت برای تعمیر آن اقدام کنید چرا که در بلند مدت باعث ضرر و زیان بیشتر شما خواهد شد.

شاید با دید کوتاه مدت ممکن است که اندکی هزینه کنید اما در بلند مدت انجام همین تعمیرات جزئی، از هزینه ها و تعمیرات کلی پیش گیری می کند. در تجربیات شرکت بانژ آب، بار ها مشاهده کرده ایم که سرکشی نامناسب از موتورخانه و اهمیت ندادن به مشکلات جزئی و کوچک در موتورخانه، هزینه های هنگفتی را برای کارفرما داشته است. بنابراین هیچگاه مشکلات کوچک را نادیده نگیرید و در صورتی که هر نوع عیبی در سیستم مشاهده کردید، رفع این مشکل را در برنامه خود قرار دهید.


بایگانی‌ها